نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از افراد گفت: بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید انواع غذاهای با پروتئین بالا، از جمله گوشت خوک مصرف نمی کنند، اما کارشناسان گفت که درست نیست. پس از آن خوب گوشت خوک برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با پروتئین ادرار 3 + و ادم است؟

کارشناسان اشاره می کنند که پروتئین منبع اصلی از زندگی است، بدون پروتئین کافی، نشانه های بسیاری مانند ادم، بیماری و حتی تهدید کننده حیات، ظاهر شد. بنابراین این استدلال مانند بیماران باید از گوشت دور، تخم مرغ و ماهی های علمی نیست. مشخص شده است که افراد مبتلا به این بیماری از دست دادن مقدار زیادی از پروتئین در هر روز. پس از یک دوره از زمان، پروتئین باقی مانده و حتی می تواند تقاضای اساسی بدن ما مید نیست. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید با توجه به این مشکل پرداخت و دوباره پر کردن آن را در زمان.

همانطور که همه ما می دانیم بیماران مبتلا به این بیماری باید پروتئین بیش از حد را ندارد، تا زمانی که شما مواد غذایی را انتخاب کنید، شما باید اولویت را به غذاهای با پروتئین با کیفیت بالا مانند شیر، تخم مرغ، گوشت بدون چربی، مرغ و ماهی را. اما مهم نیست که چه نوع از غذاها، بیش از حد غذا خوردن نیست، در غیر این صورت است که بار به کلیه خود را اضافه کنید و آسیب بیشتر به عملکرد کلیه خود را.

چه مقدار پروتئین باید به بیماران مصرف برای هر روز؟

دو شرایط، برای بیماران با عملکرد کلیوی طبیعی وجود دارد، حجم پروتئین مصرف باید 1g/kg/day به علاوه حجم از دست داده باشد. برای بیماران مبتلا به ازوتمی، 40g/day خوب است برای آنها، تخم مرغ و محصولات لبنی باید انتخاب اول باشد. یک تخم مرغ شامل پروتئین 6G، 200 میلی لیتر شیر شامل پروتئین 6G، 50G از گوشت بدون چربی شامل پروتئین 8G. پروتئین موجود در گوشت مرغ بالاتر از گوشت بدون چربی و ماهی حداقل یک است.

کارشناسان یادآوری بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، اگر شما می خواهید برای دریافت تغذیه کافی، شما باید برخی از میوه های تازه و سبزیجات مصرف کند. خوردن گوشت خوک درست آن است که برای سلامتی شما مفید است و می تواند علائم پروتئین ادرار و ادم را کاهش دهد. برای دیگر اطلاعات، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب خوک برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با پروتئین ادرار 3 + و ادم





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، پروتئین ادرار 3 +، ادم، خوب است گوشت خوک برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با پروتئین ادرار 3 + و ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: